Michal Pařízek

Diplomová práce

Conversion Rate Optimization with A/B Testing

Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle …více
Abstract:
The goal of this Master's thesis is to explain the importance of the Conversion Rate Optimization (CRO) at today's E-commerce market share. A lot of people in Czech Republic confuse this term with more popular and similar term: Search Engine Optimization (SEO). The CRO focuses on the particular website and its ability to meet the business goals. The goal of the CRO is to improve the website and its …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Raška
  • Oponent: Jan Tichý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21155