Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners – Michael Novotný
Michael Novotný
Bakalářská práce
Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace umělé inteligence do výuky angličtiny pro žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část se zaměřuje na definici umělé inteligence, představení výhod a rizik její integrace do výuky angličtiny, a zároveň odkazuje na Rámcový vzdělávací program. Praktická část se poté zabývá návrhem a provedením průzkumu k získání dat od učitelů angličtiny na základních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of integration of artificial intelligence into English teaching for lower secondary learners in the EFL class. The theoretical part will focus on defining artificial intelligence, showcasing the benefits and risks of integrating it into the EFL classroom, while also referencing the Framework Education Program. The practical part then deals with designing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Michael. Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Výuka pracovních činností na 2. stupni základní školy
Sabina Maštalířová -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková