Michael Novotný

Bachelor's thesis

Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace umělé inteligence do výuky angličtiny pro žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část se zaměřuje na definici umělé inteligence, představení výhod a rizik její integrace do výuky angličtiny, a zároveň odkazuje na Rámcový vzdělávací program. Praktická část se poté zabývá návrhem a provedením průzkumu k získání dat od učitelů angličtiny na základních …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of integration of artificial intelligence into English teaching for lower secondary learners in the EFL class. The theoretical part will focus on defining artificial intelligence, showcasing the benefits and risks of integrating it into the EFL classroom, while also referencing the Framework Education Program. The practical part then deals with designing …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Novotný, Michael. Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická