Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners – Michael Novotný
Michael Novotný
Bachelor's thesis
Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace umělé inteligence do výuky angličtiny pro žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část se zaměřuje na definici umělé inteligence, představení výhod a rizik její integrace do výuky angličtiny, a zároveň odkazuje na Rámcový vzdělávací program. Praktická část se poté zabývá návrhem a provedením průzkumu k získání dat od učitelů angličtiny na základních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of integration of artificial intelligence into English teaching for lower secondary learners in the EFL class. The theoretical part will focus on defining artificial intelligence, showcasing the benefits and risks of integrating it into the EFL classroom, while also referencing the Framework Education Program. The practical part then deals with designing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Michael. \textit{Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2024. Available from: https://theses.cz/id/202qw6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotný, Michael. Integrating artificial intelligence into English teaching for lower secondary EFL learners. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Výuka pracovních činností na 2. stupni základní školy
Sabina Maštalířová -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková