Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. – Peter Kukura
Peter Kukura
Master's thesis
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Marketing Analysis - AIMS International, s.r.o.
Abstract:
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska …moreAbstract:
The main target of the Master's thesis is to evaluate international marketing activities of the AIMS International, s.r.o which belongs to the category of Small and Medium-sized Entities Within the Theory, definitions of marketing applications in the field of conference and incentive travel are described. Practical part is dealing with situation analysis of chosen company. Marketing budget and plan …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23909
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2011
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Marta Magott
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Pavel Mašek