Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol – Vendula Janeková
Vendula Janeková
Bachelor's thesis
Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol
The Work of Teacher Assistants during the Locdown of Primary Schools
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rolí a postavením asistentů pedagoga základních škol ve Zlínském kraji v období distanční výuky. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na náplň práce, kompetence a osobnostní předpoklady asistenta pedagoga. Jsou zde vymezeny pojmy integrace a inkluze. Druhá kapitola se věnuje legislativě, kvalifikačními předpoklady a podmínkami pro ustanovení …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the role and position of teaching assistants in elementary schools in the Zlín Region during the times of remote teaching. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on the duties, competences and personal preconditions of a teaching assistant. The terms integration and inclusion are defined here. The second chapter focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janeková, Vendula. Práce asistentů pedagoga v době uzavření základních škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol. Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol.
Zuzana LIBIAKOVÁ -
Práce s digitálními vzdělávacími zdroji během distanční výuky: reflexe zkušeností učitelů druhého stupně základních škol
Lenka Malá -
Informovanost žáků II. stupně základních škol v oblasti poruch příjmu potravy
Tereza Skalská -
Faktory ovlivňující volbu ekonomicky zaměřených středních škol u žáků 9. ročníků základních škol v Děčíně
Kristýna HRDÁ -
Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost
Ivana Hamanová