ULRYCH, Lukáš. \textit{Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/20bgv7/.
ULRYCH, Lukáš. <i>Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/20bgv7/.
ULRYCH, Lukáš. Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/20bgv7/.
@misc{Ulrych2013thesis,
AUTHOR = "Ulrych, Lukáš",
TITLE = "Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele [online]",
YEAR = "2013 [cit. 2024-11-19]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: Ing. Ivana Hesová",
URL = "https://theses.cz/id/20bgv7/",
}
@misc{Ulrych2013thesis,
AUTHOR = {Ulrych, Lukáš},
TITLE = {Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele},
YEAR = {2013},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Ing. Ivana Hesová},
URL = {https://theses.cz/id/20bgv7/},
URL_DATE = {2024-11-19},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Ulrych
| jméno = Lukáš
| instituce = Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
| titul = Vliv internetové reklamy na nákupní chování spotřebitele
| url = https://theses.cz/id/20bgv7/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Ing. Ivana Hesová
| rok = 2013
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-19
| poznámka =
| jazyk =
}}