Bára Otáhalíková
Diplomová práce
Analýza expanze na polský trh
Analysis of Expansion into the Polish Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza expanze na polský trh. Cílem této diplomové práce je analýza polského trhu a analýza prostředí polského trhu ve vazbě na strategické záměry firmy a posoudit možnosti expanze na tento trh. Analýza byla provedena na společnost nabízející úklidové služby.Abstract:
The topic of my diploma thesis was to analysis of expansion into the Polish Market. The aim of this diploma thesis is to analyze the Polish market and to analyze the Polish market environment in connection with the strategic intentions of the company and to assess the possibilities of expansion to this market. The analysis was performed on a cleaning service company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Global Networking of the International Business
Darya Verteletskaya -
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
International Business Strategy: Venture investments into AgTech and other agricultural innovations
Josef Mrázek -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Small Business and International Entrepreneurship
Anastasiia Radchenko -
The changing role of in-house legal department in connection with the advisory function to business in international corporations
Vítězslav Traurig -
Analýza faktorů ovlivňujících strategii firmy při vstupu na zahraniční trhy
Daniel Vošvrda