Soňa Vybíralová

Master's thesis

Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata

The Hunting lodge's strategic marketing management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenceschopnosti rekreačního střediska Lovecká chata. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizovaná Lovecká chata, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě …more
Abstract:
The master thesis deals with draft of improvement competitive advantage of Lovecká chata. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive advatage of company. Company Lovecká chata is presented in the analysis part, after marketing mix analysis, PEST analysis and SWOT analysis. On the basis of this analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 1. 2010
  • Supervisor: Halina Kotíková
  • Reader: Vladimír Hobza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.