Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata – Soňa Vybíralová
Soňa Vybíralová
Master's thesis
Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata
The Hunting lodge's strategic marketing management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenceschopnosti rekreačního střediska Lovecká chata. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizovaná Lovecká chata, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě …moreAbstract:
The master thesis deals with draft of improvement competitive advantage of Lovecká chata. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive advatage of company. Company Lovecká chata is presented in the analysis part, after marketing mix analysis, PEST analysis and SWOT analysis. On the basis of this analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 7. 1. 2010
- Supervisor: Halina Kotíková
- Reader: Vladimír Hobza
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYBÍRALOVÁ, Soňa. \textit{Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2009. Available from: https://theses.cz/id/20fdbx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / field:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová