Teorie a praxe marketingových kampaní v návaznosti na finanční gramotnost – Bc. Tomáš Štěpánek
Bc. Tomáš Štěpánek
Master's thesis
Teorie a praxe marketingových kampaní v návaznosti na finanční gramotnost
Theory and practice of marketing campaigns in relation to financial literacy
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku české finanční gramotnosti, která je na velice špatné úrovni. Podstatnou součástí jsou konkrétně rozebrané marketingové nástroje jednotlivých finančních institucí, které jsou určené k prodeji finančních produktů. V práci jsou detailně rozebrány jednotlivé finanční produkty, které jsou v současnosti na českém trhu k dispozici. Další součástí práce je rozbor …viacAbstract:
The thesis is focused on the issue of Czech financial literacy, which is at a very bad level. The essential part is specifically analyzed marketing tools of individual financial institutions, which are intended for sale of financial products. In the work are analyzed in detail the individual financial products that are currently available on the Czech market. Another part of the thesis is the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oy396/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedúci: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Finanční zdraví podniků v oblasti maloobchodu
Radek Scheschy -
Aplikace vybraných metod finanční analýzy na příkladu konkrétní společnosti
Petr Doubrava -
Finanční zdraví stavební společnosti s fungováním SPV a projektové společnosti
Bohdana Lukach -
Finanční gramotnost populace a tvorba portfolia
Zuzana Chlumská -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Jiří Gabriel -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková