Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu – Bc. Klára Šišková
Bc. Klára Šišková
Diplomová práce
Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu
Illegal Distribution of Digital Content Within the Czech Music Market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které spadá do marketingu zábavního průmyslu, konkrétně týkajícího se nelegálního šíření a stahování hudebního obsahu na internetu v České republice. Podstatnou částí je vypracování teoretického základu, který se dotýká o témata jako je digitální hudba, nákupní chování spotřebitelů na internetu a pirátské chování na českém hudebním trhu. Praktická část má za úkol …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a topic which falls within the scope of marketing in the entertainment industry. Specifically, it deals with the illegal distribution and downloading of music content on the internet in the Czech Republic. A substantial part of this thesis constitutes of a theoretical background which touches upon themes like digital music, consumers' buying behavior on the internet and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šišková, Klára. Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Michaela Bóková -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Marek Lis