Ing. Veronika Hejlová

Bakalářská práce

Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010

Design of Marketing Public Relations Project of International Festival of Modern Magic 2010
Anotace:
V této práci se zabývám projektováním marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010 a návrhem případných možností inovací marketingových aktivit, které by se daly v rámci festivalu v roce 2010 uplatnit. Tyto změny by měly přispět k zvýšení povědomí o konání této akce a tudíž i o Divadle Kouzel, ve kterém se festival koná. Do zpracování projektu se promítne i má empirie získaná …více
Abstract:
In this project I am dealing with the marketing public relations designing of the International Festival of Modern Magic 2010 and with the scheme of possible innovations of the marketing activities, which would be applied as a part of the festival in 2010. These changes should help to increase the awareness of this event as well as about the Magic Theatre where the festival is held. The project will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace