Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení – Bc. Simona Vaškovicová
Bc. Simona Vaškovicová
Master's thesis
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Introducing a vegetarian product into the fast food
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením zájmu spotřebitelů o zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení. Hlavním cílem je na základě identifikace preferencí a zájmu spotřebitelů o zavedení vegetariánského produktu do rychlého občerstvení navrhnout nový konkrétní produkt pro vybraný řetězec rychlého občerstvení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část se …moreAbstract:
The diploma thesis is focusing on the evaluation of consumers' interest in introducing a vegetarian product into the fast food. The main aim is to propose a new specific product for the selected fast food based on the identification of consumers' preferences and interest in introducing a vegetarian product into the fast food. The diploma thesis is divided into two parts. The first theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠKOVICOVÁ, Simona. \textit{Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/20kccn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Beáta Špačková -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Kateřina Šulcová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Jiří Jirsa -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Sociální souvislosti vegetariánství
Adéla Sosnová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights