Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů – Jiří Jirsa
Jiří Jirsa
Bakalářská práce
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Analysis of the Influence of Social Networks on Fast Food Consumer Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů je zaměřena na problematiku využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje z pohledu dnešní digitální doby. Práce je zaměřena na problematiku jak fastfoodové řetězce využívají své sociální sítě v ovlivňování spotřebitelského chování. Metodou online sběru dotazníkových dat neboli CAWI metodou …víceAbstract:
This bachelor thesis entitled Analysis of the influence of social networks on consumer behaviour in the fastfood industry focuses on the issue of the use of social networks as a marketing tool from the perspective of today's digital age. The thesis focuses on the issue of how fastfood chains use their social networks in influencing consumer behaviour. The method of online questionnaire data collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153120
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRSA, Jiří. \textit{Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/23s2q2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Effect of social isolation on aggressive behaviour of fish
Dominika Hondlíková