Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení – Bc. Simona Vaškovicová
Bc. Simona Vaškovicová
Diplomová práce
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Introducing a vegetarian product into the fast food
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením zájmu spotřebitelů o zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení. Hlavním cílem je na základě identifikace preferencí a zájmu spotřebitelů o zavedení vegetariánského produktu do rychlého občerstvení navrhnout nový konkrétní produkt pro vybraný řetězec rychlého občerstvení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část se …víceAbstract:
The diploma thesis is focusing on the evaluation of consumers' interest in introducing a vegetarian product into the fast food. The main aim is to propose a new specific product for the selected fast food based on the identification of consumers' preferences and interest in introducing a vegetarian product into the fast food. The diploma thesis is divided into two parts. The first theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Beáta Špačková -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Kateřina Šulcová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Jiří Jirsa -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Sociální souvislosti vegetariánství
Adéla Sosnová
Název
Vložil
Vloženo
Práva