Eva Justichová
Master's thesis
Romance pro křídlovku
Romance for Buggle
Anotácia:
Cílem mé práce bylo shrnout mé zkušenosti na imerzivních a side-specific projektech a uplatnit je na vlastním představení Dvůr.V první části se věnuji vymezení termínů side-specific a imerzivní divadlo. V druhé části popisuji své zkušenosti z vlastní tvůrčí práce na projektech Pomezí, Pozvání a Prosíme, nesahat. V poslední části práce se zabývám komplexním řešením vlastního představení Dvůr inspirovaném …viacAbstract:
The aim of my thesis was to summarize my experience of immersive and side-specific projects and to apply them on my own performance Dvůr.The first chapter introduces the terms side-specific and immersive theater. In the second part of the thesis I describe my experience from my own creative work on the projects of Pomezí, Pozván“ and Prosíme, nesahat.In the last part of the thesis I describe the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13378
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2018
- Vedúci: Andrea KRÁLOVÁ
- Oponent: Robert SMOLÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 7. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Podoby netradičního divadla v Brně v roce 2010
Vítězslav Větrovec -
Divadlo jako prostředek integrace
Karolína Jansová -
Akce ve veřejném prostoru. Vymezení jevů divadelního jednání ve veřejném prostoru v kontextu současné české umělecké scény
Barbora Falátková -
Problematika financování a marketingu v netradiční divadelní produkci
Vojtěch Jiřiště -
Orfeus, Herkules a rap: Rap jako výrazový prostředek divadelní inscenace. Kognitivně teatrologická analýza
Johana Jurášová -
Produkce inscenace Tanči nebo zemřeš v Divadle na Orlí
Kernová Kernová -
Technická příprava inscenace
Petra Konvicová -
Koštni Jošta – Autorská inscenace o osobnosti a soše Jošta Moravského
Martin Mohr