Návrh UX/UI aplikace na přehrávání hudby z pohledu psychologie a sémiotiky – Šimon Šubík
Šimon Šubík
Bakalářská práce
Návrh UX/UI aplikace na přehrávání hudby z pohledu psychologie a sémiotiky
UX/UI design of a music player application from the perspective of psychology and semiotics
Anotace:
Předložená práce se zabývá pravidly pro design uživatelsky přívětivé mobilní aplikace a jejich praktickým využitím při tvorbě aplikace na přehrávání hudby. V první části se definují pravidla, které vycházejí z obecné interakce člověk-počítač. Ve druhé části se definují pravidla založená na psychologii barev, behaviorální psychologii a sémiotice. Barvy mají velký vliv na lidskou psychiku a mohou ovlivnit …víceAbstract:
The presented work deals with rules for designing user-friendly mobile applications and their practical utilization in creating a music playback application. The first part defines rules that stem from general human-computer interaction. The second part defines rules based on color psychology, behavioral psychology, and semiotics. Colors have a significant impact on the human psyche and can influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Filip Vencovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba webových aplikací s využitím HTML5 a CSS3 se zaměřením na přehrávání videa
Lukáš Němec -
Interaktivní e-learningová aplikace pro podporu hudební nauky na ZŠ
Michal Fíbek -
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie barev
Dominik NOVÁK -
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
Zabrucká Zabrucká -
Vnímání barev v oděvu
Žofie Soldánová -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Tereza Šulitková