Bc. Zabrucká Zabrucká

Bakalářská práce

Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu

Psychological dimension of colors as a part of effective marketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma vlivu barev a jeho následné využití v marketingu. V teoretické časti se práce zabývá popisem působení barev z několika rozdílných úhlů pohledu, provázáním barev s osobností člověka, rozdílným vnímáním barev napříč kulturami, a nakonec úlohou barev při nákupním rozhodování. V praktické části je pomocí dotazníku sestaveného ze dvou částí zkoumaný předpoklad, zdali …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on emphasizing the impact of colors in marketing use. Theoretical part of the thesis defines the impact of colors from different perspectives, the way how personalities are linked to the colors, different perceptions of colors across cultures and finally the role of colors in shopping decisions. In the practical part is used questionnaire composed of two parts to examine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní