Možnosti vzdělávání klientů ústavů sociální péče pro mentálně postižené – Mgr. Lenka Gwočdčová
Mgr. Lenka Gwočdčová
Diplomová práce
Možnosti vzdělávání klientů ústavů sociální péče pro mentálně postižené
Anotace:
Gwoźdźová, Lenka: Možnosti vzdělávání klientů ústavů sociální péče pro mentálně postižené, diplomová práce. Brno, MU 2006, 55 s. Diplomová práce pojednává o vzdělávání jedinců s mentálním postižením v ústavech sociální péče. Zabývám se mentální retardací, vzdělávacími systémy pro žáky s mentálním postižením, ústavní péčí o tyto jedince a v praktické části popisuji způsoby výchovně-vzdělávacího procesu …víceAbstract:
Gwoźdźová, Lenka: Possibilities of education clients of social-service work institutions for mentally affected, thesis. Brno, MU 2006, 55 pages. Thesis discuss about education of persons with mental disablement in social-service work institutions. I occupy by mental retardation, education systems for students with mental disablement, institutional care about these people and in practical part I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r8km8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Special education intervention for adolescents with a disability from the perspective of value orientation in Tibet.
Qiong BU -
Comparative Research on Special Education Degree Plans Between Czech Republic and Mainland China
Shangwei LI -
Výchova a vzdělávání jedinců s mentálním postižením v ústavu sociální péče
Lenka Mazánková -
Chráněné bydlení jako prostředek sociální rehabilitace osob s mentálním postižením
Marika Jelínková -
Special education intervention for adolescents with a disability from the perspective of value orientation in Tibet.
Qiong BU -
Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol
Ivo Rozmahel -
Doporučená školní četba pro 2. stupeň ZŠ jako možná spolupráce mezi knihovníky a pedagogy
Iveta Cehelská