Bc. Irena Pohlová

Master's thesis

Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard

Individualism and narcissism in media communication on the example of advertising campaign by Bernard
Abstract:
Diplomová práce se teoreticky i prakticky věnuje mediální komunikaci použité v reklamní kampani firmy Bernard. V teoretické části autorka vymezuje narcismus, individualismus, marketingovou komunikaci, budování značky, reklamní plakát jako nosné koncepty, skrze které jsou vybrané reklamní plakáty firmy Bernard analyzovány a interpretovány. Zasazuje tak celou práci do současného kulturního konceptu. …more
Abstract:
This diploma thesis deals in theoretical and practical way with the media communication used in campaign advertising by company Bernard. In the theoretical part author defines the narcissism, individualism, marketing communication, brand building, advertising poster as the supporting concepts for analysis and interpretation of posters advertising company Bernard. Author puts the work into a contemporary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
  • Reader: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism