Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard – Bc. Irena Pohlová
Bc. Irena Pohlová
Master's thesis
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Individualism and narcissism in media communication on the example of advertising campaign by Bernard
Anotácia:
Diplomová práce se teoreticky i prakticky věnuje mediální komunikaci použité v reklamní kampani firmy Bernard. V teoretické části autorka vymezuje narcismus, individualismus, marketingovou komunikaci, budování značky, reklamní plakát jako nosné koncepty, skrze které jsou vybrané reklamní plakáty firmy Bernard analyzovány a interpretovány. Zasazuje tak celou práci do současného kulturního konceptu. …viacAbstract:
This diploma thesis deals in theoretical and practical way with the media communication used in campaign advertising by company Bernard. In the theoretical part author defines the narcissism, individualism, marketing communication, brand building, advertising poster as the supporting concepts for analysis and interpretation of posters advertising company Bernard. Author puts the work into a contemporary …viacKľúčové slová
Narcismus individualismus mediální komunikace budování značky mediální produkty reklama reklamní kampaně reklamní plakáty billboardy Rodinný pivovar Bernard „Svět se zbláznil“ „Pivo jako šperk“ „S čistou hlavou“ „Nejlepší černoch je Bernard z Humpolce semiotická analýza naratologická analýza hloubkový rozhovor rozhovor pomocí návodu analytická práce narcissism individualism media communication branding media products advertising advertising campaigns posters advertising billboards Bernard Family Brewery “The world is crazy” “Beer as jewel” “With a clear head” “The best black main is Bernard from Humpolec” semiotic analysis narratological analysis interview with instructions analytic thesis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/heupv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POHLOVÁ, Irena. \textit{Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/20vhm7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Bernard DeVoto´s Across the Wide Missouri in Czech Translation
Pavlína BAROŠOVÁ -
Bernard Malamud's Short Stories in Czech Translations
Veronika MAMULOVÁ -
Finanční analýza Rodinný pivovar Bernard, a.s.
Josef Dlabola -
Finanční analýza pro Rodinný pivovar BERNARD a. s.
Karolína Frýdlová -
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Monika Hrabáková -
Finanční analýza firmy Rodinný pivovar Bernard, a.s.
Pavla Kousalová -
Finanční analýza podniku Rodinný pivovar BERNARD a. s.
Petr Polách -
Finanční analýza za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a.s.
Aleksandre Petriashvili