Vliv marketingu na mezinárodní obchod – Anna Privalova
Anna Privalova
Bachelor's thesis
Vliv marketingu na mezinárodní obchod
The influence of marketing on international trade.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na popis marketingových nástrojů, které jsou použiváné v mezinárodním obchodě. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, která je zaměřěná na výsvetlení principů fungování mezinárodní marketingové politiky – je stručně popsán marketingový mix v podmínkách mezinárodního obchodu. V této časti bakalářské práce …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the description of marketing tools that are used in international business. The work is divided into two parts-theoretical and practical. The theoretical part is based on specialized literature, which is aimed at explaining the principles of the functioning of international marketing policy-the marketing mix in the conditions of international trade is briefly described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Chládek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Multilingualism and interculturality in an international work environment or interregional projects and work environment
Natálie ŠKÁBOVÁ -
Strategic Management in International Environment
Barbora Liptáková -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Risk Management in an International Environment
Maria Nishitha Joseph -
Business strategie v mezinárodním prostředí
Jan Horák -
Global Networking of the International Business
Darya Verteletskaya
Názov
Vložil
Vložené
Práva