Jiří Bayer

Master's thesis

Návrh využití Competitive Intelligent pro získání konkurenční výhody e-shopu

Design solution of using Competitive Intelligence to gain competitive advantage of e-shop
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti malého e-shopu se zaměřením na prodej elektrických ohradníků pomocí technik oboru Competitive Intelligence. Na začátku zpravodajského cyklu byly připraveny klíčové otázky a klíčová témata. Klíčové bylo najít informace o konkurenci pomocí vhodných informačních zdrojů a analyzovat informace z oboru, které budou zohledněny při rozhodnutí, jaké …more
Abstract:
The aim of this thesis is to increase the competitiveness of a small e-shop focusing on the sale of electric fencing using the techniques of Competitive Intelligence. Key information topics and key information questions were prepared at the beginning of the news cycle. The key was to gather information on the competition using appropriate sources and analyze industry information that would be taken …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Jan Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75836