Jiří Bayer

Master's thesis

Návrh využití Competitive Intelligent pro získání konkurenční výhody e-shopu

Design solution of using Competitive Intelligence to gain competitive advantage of e-shop
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti malého e-shopu se zaměřením na prodej elektrických ohradníků pomocí technik oboru Competitive Intelligence. Na začátku zpravodajského cyklu byly připraveny klíčové otázky a klíčová témata. Klíčové bylo najít informace o konkurenci pomocí vhodných informačních zdrojů a analyzovat informace z oboru, které budou zohledněny při rozhodnutí, jaké …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to increase the competitiveness of a small e-shop focusing on the sale of electric fencing using the techniques of Competitive Intelligence. Key information topics and key information questions were prepared at the beginning of the news cycle. The key was to gather information on the competition using appropriate sources and analyze industry information that would be taken …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedúci: Zdeněk Molnár
  • Oponent: Jan Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75836