Návrh využití Competitive Intelligent pro získání konkurenční výhody e-shopu – Jiří Bayer
Jiří Bayer
Diplomová práce
Návrh využití Competitive Intelligent pro získání konkurenční výhody e-shopu
Design solution of using Competitive Intelligence to gain competitive advantage of e-shop
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti malého e-shopu se zaměřením na prodej elektrických ohradníků pomocí technik oboru Competitive Intelligence. Na začátku zpravodajského cyklu byly připraveny klíčové otázky a klíčová témata. Klíčové bylo najít informace o konkurenci pomocí vhodných informačních zdrojů a analyzovat informace z oboru, které budou zohledněny při rozhodnutí, jaké …víceAbstract:
The aim of this thesis is to increase the competitiveness of a small e-shop focusing on the sale of electric fencing using the techniques of Competitive Intelligence. Key information topics and key information questions were prepared at the beginning of the news cycle. The key was to gather information on the competition using appropriate sources and analyze industry information that would be taken …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75836
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využitie sociálnych sietí pre Competitive Intelligence v oblasti fitness centier
Nicole Gross -
Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství
Kamila Machová -
External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
Dominika Kútna -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Chování pubescentů na internetu na vybraných základních školách v Ostravě
Adamčík Adamčík -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík