Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu – Robin Brázda
Robin Brázda
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
Marketing strategy of the brand Gaggenau on the market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie značky Gaggenau na trhu. Cílem práce je formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení prezentace značky a povědomí o značce. Práce se nejprve zabývá marketingem luxusních výrobků, kde je pojednáváno o luxusu a luxusním marketingu. V části luxusu je nastíněno bližší seznámení se s pojmem samotným i jeho relativitou a subjektivitou a také historií a …víceAnotace:
držovat a rozvíjet vztahy s kuchaři a architekty. Ti jsou také důležití mimo jiné z hlediska zmíněných doporučení zákazníkům. V době pandemie, kdy byl showroom značky uzavřen, by bylo výhodné zřídit virtuální prohlídku s prezentací či předvedením produktů. Značka by si tak mohla udržet vztahy se zákazníky i přes uzavřený showroom.Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of the brand Gaggenau on the market. The main aim of the thesis is to formulate recommendations leading to improving the presentation of the brand and brand awareness. The thesis first deals with the marketing of luxury goods where are discussed luxury and luxury marketing. This part is outlined as a closer explanation of the term luxury, …víceAbstract:
e period of the pandemic when was the brand´s showroom closed it would be beneficial to establish a virtual visit with the presentation or demonstration of the products. The brand could maintain the relationship with the customers even though there is a closed showroom.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová