Theses 

Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market – Tatiana Lifanova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Tatiana Lifanova

Diplomová práce

Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market

Market Entry Strategy of “Country life” into Russian Market

Anotace: Cílem této diplomové práce je vybrat vhodný způsob vstupu na trh a vytvořit marketingovou strategii pro obchody s organickým zbožím Countrylife. Doporučená strategie se zakládá na rysech a prvcích ruského trhu a ruských spotřebitelů. Práce je složena z pěti částí. Teoretická část reviduje marketingové přístupy potřebné k vstupu na cizí trh a teorie spojené s organickými produkty. Následuje analýza ruského trhu a jeho specifik. Následující cíl práce je analyzovat společnost Countrylife a její marketingové mix na domácím trhu, aby mohla být definována strategie na domácím trhu. Poslední část diplomové práce rekapituluje výsledky vlastního průzkumu s ruskými spotřebiteli a interview vedené se specifickými spotřebiteli. Na základě zmíněných dat je dosažen cíl práce – příprava strategie vstupu na ruský trh pro společnost „Countrylife“.

Abstract: The objective of this thesis is to choose the appropriate market entry mode and create a marketing strategy for the organic grocery Countrylife. Suggested strategy is based on features of the Russian market and specificity of the local consumers. The work consists from the five parts. Theoretical part reviews the marketing frameworks needed to enter the foreign market and the theory of organic. It is followed by analysis of the Russian market and its’ specific. The following aim of the thesis is to analyze Countrylife Company in the home market and marketing mix was done, in order to define companies’ strategy locally. The last part of the thesis sums up results of surveys distributed among Russian consumers and interviews done with specific consumers. Based on all collected data the objective of the thesis, to develop market entry strategy for “Countrylife” on Russian market, is reached.

Klíčová slova: ruský ekologický trh, nový trh, Ekologický trh, ekologická výroba

Keywords: Green market, Russian organic market, Green Wash, Bio

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74653

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 5. 2019 15:14, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz