Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market – Tatiana Lifanova
Tatiana Lifanova
Diplomová práce
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Market Entry Strategy of “Country life” into Russian Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vybrat vhodný způsob vstupu na trh a vytvořit marketingovou strategii pro obchody s organickým zbožím Countrylife. Doporučená strategie se zakládá na rysech a prvcích ruského trhu a ruských spotřebitelů. Práce je složena z pěti částí. Teoretická část reviduje marketingové přístupy potřebné k vstupu na cizí trh a teorie spojené s organickými produkty. Následuje analýza …víceAbstract:
The objective of this thesis is to choose the appropriate market entry mode and create a marketing strategy for the organic grocery Countrylife. Suggested strategy is based on features of the Russian market and specificity of the local consumers. The work consists from the five parts. Theoretical part reviews the marketing frameworks needed to enter the foreign market and the theory of organic. It …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Ekologicky šetrný packaging v kosmetickém průmyslu
Lida Alice Weisser -
Udržitelná výroba a ekologická odpovědnost firem
Tomáš BLACKÝ -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
The Development of Green Bond Market in China
Qianru Yang -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Analýza Green Marketingu
Patrícia Čepáková -
Dopady politiky Green Deal na český trh s elektřinou
Adam Stareček -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová