Pozice předčítání v prostředí mateřské školy – Silvie ŠREMEROVÁ
Silvie ŠREMEROVÁ
Bachelor's thesis
Pozice předčítání v prostředí mateřské školy
The position of reading in the nursery school environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pozicí předčítání v mateřské škole, vlivem předčítání v domácím prostředí a v mateřské škole na rozvoj celé osobnosti dítěte a zvláště pak čtenářské gramotnosti. Uvádí periodizaci dětského věku, postavení předčítání v RVP PV, literární kompetence učitelky MŠ a zdůrazňuje význam předčtenářských dovedností, které je potřeba systematicky rozvíjet. Praktická část srovnává prostředí …moreAbstract:
Bachelor?s thesis deals with the position of pre-reading in pre-school, the impact of pre-reading in domestic environment and pre-school and development of children?s personality, and primarily the guidance to full reading literacy. It contains periodization of childhood, position of pre-reading in framework education programme for elementary education, literary competence of teacher in pre-school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Accessible from:: 2. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠREMEROVÁ, Silvie. Pozice předčítání v prostředí mateřské školy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Role předčítání v mateřské škole
Lenka SEDLÁČKOVÁ -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ