Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Kristýna Hranáčová
Bc. Kristýna Hranáčová
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií vytváření vztahu se zákazníky a jeho upevňováním. Práce je koncipována jako teoreticko-aplikační studie. V teoretické části autorka poukáže na proměny marketingové komunikace a především se soustředí na tzv. CRM. Vysvětlí důležitost CRM při vytváření vztahu se zákazníkem. V aplikační části se autorka zaměří na vhodnou a nevhodnou komunikaci firmy směrem k zákazníkům …víceAbstract:
This diploma thesis deals with strategy of customer relationship and its consolidating. Thesis is composed from theoretical and practical part. In the theoretical part, the author points to the transformation of marketing communication and especially focuses on the so-called CRM. Explain the importance of CRM in creating a relationship with the customer. In the practical part, the author focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujv5g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective
Sofia Saradzhants -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová