Mgr. Jitka PTÁČKOVÁ
Master's thesis
Sociální reklama v televizi
Social advertising in television broadcasting
Abstract:
Cílem této diplomové práce je poskytnutí přehledu o sociální reklamě v zahraničí i v České republice, se zdůrazněním na sociální reklamu v televizi. Práce se zaměřuje na sociální spoty vysílané Českou televizí v roce 2007. Hlavním cílem je zjistit, prostřednic-tvím dotazníkového šetření, vnímání sociální reklamy českou veřejností a vyvodit závěry.Abstract:
The purpose of this diploma essay is to provide social advertising overview from the Czech Republic and abroad pointing out social advertising in TV broadcasting. Essay is focused on social TV spots broadcasted in Česká televize in year 2007. The principal aim is to find out via questinnaire survey perception of social advertisement in the Czech public and draw general conclusions
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7559
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PTÁČKOVÁ, Jitka. Sociální reklama v televizi. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využití sociální reklamy v marketingové komunikaci
Monika Stachová -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
Viktoriia Syrotina -
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
Krystsina Lebedzeva -
Analýza sociální reklamy některé státní instituce
Jitka Wernerová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Jessica Ďuríšková