Mgr. Jitka PTÁČKOVÁ

Master's thesis

Sociální reklama v televizi

Social advertising in television broadcasting
Abstract:
Cílem této diplomové práce je poskytnutí přehledu o sociální reklamě v zahraničí i v České republice, se zdůrazněním na sociální reklamu v televizi. Práce se zaměřuje na sociální spoty vysílané Českou televizí v roce 2007. Hlavním cílem je zjistit, prostřednic-tvím dotazníkového šetření, vnímání sociální reklamy českou veřejností a vyvodit závěry.
Abstract:
The purpose of this diploma essay is to provide social advertising overview from the Czech Republic and abroad pointing out social advertising in TV broadcasting. Essay is focused on social TV spots broadcasted in Česká televize in year 2007. The principal aim is to find out via questinnaire survey perception of social advertisement in the Czech public and draw general conclusions
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7559

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2008
  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PTÁČKOVÁ, Jitka. Sociální reklama v televizi. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.