Metakognitivní uvědomění učitelů – Ing. Eva Nápravníková
Ing. Eva Nápravníková
Bakalářská práce
Metakognitivní uvědomění učitelů
Teachers' Metacognitive Knowledge
Anotace:
Cílem práce bylo zjistit jaké metakognitivní strategie používají učitelé při vyučování na střední odborné škole a jakou mají znalost o svém učení. Potřebná data byla získána prostřednictvím dotazníku MAIT. Dotazník byl vyhodnocen kvantitativní metodou. Po zpracování dotazníku lze usoudit, že učitelé mají schopnost aktivně a efektivně využívat různé vyučovací techniky. Jsou schopni řešit nastalé …víceAbstract:
The aim of this work was to find out what metacognitive strategies teachers use in their teaching at secondary vocational school and what knowledge they have about their learning. The necessary data were obtained through the MAIT questionnaire. The questionnaire was evaluated by a quantitative method.After processing the questionnaire, we can conclude that teachers have the ability to actively and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Urban, PhD.
- Oponent: Kristína Blažeková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka
Název
Vložil
Vloženo
Práva