Pojetí edukace žáků s chronickým onemocněním z pohledu učitelů I. stupně základní školy – Mgr. Bc. Monika Prudilová
Mgr. Bc. Monika Prudilová
Diplomová práce
Pojetí edukace žáků s chronickým onemocněním z pohledu učitelů I. stupně základní školy
The concept of education of children with chronic diseases by teachers of first grade of elementary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou současného pojetí edukace žáků s chronickým onemocněním z pohledu učitelů na I. stupni základní školy. Je zaměřena především na přístup učitele k žákovi s chronickým onemocněním, komunikaci, řešení absence a problematiku hodnocení. Teoretická část obsahuje základní charakteristiku chronického onemocnění, systém vzdělávání žáků s chronickým onemocněním a poslední část …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of current concept of education of children with chronic diseases by teachers of first grade of elementary schools. It´s particularly focused on teacher´s approach to pupils with chronic diseases, communication with them, solving their absences and marking problems. Theoretical part consist of basic characteristic of chronic disease, system of education of pupils with …víceKlíčová slova
Klíčová slova Chronické onemocnění integrace edukace žák se speciálními vzdělávacími potřebami komunikace absence hodnocení učitelé pro I. stupeň ZŠ speciálně pedagogické centrum pedagogicko-psychologická poradna. Key words Chronic disease integration education pupil with special needs education communication absences assesment first grade elementary school teachers special education center pedagogical-psychological counseling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s8g3u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
RVP ZV se zaměřením na žáky se sluchovým postižením
Jitka Vrchotová -
Integrace žáků se sluchovým postižením v SOU se zaměřením na gastronomii
Anna Lejková -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková