Bc. David Klodner

Bachelor's thesis

Designing Brand Positioning

Designing Brand Positioning
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá otázkou budování značky a stanovení podnikového positioningu. V praktické části autor navrhuje konkrétní a komplexní positioning značky na základě definované vize, mise a podnikových hodnot. Vychází přitom z výsledků primárního a sekundárního výzkumu.
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the issue of a brand building and the development of its positioning. In the practical part, the author design a specific and comprehensive brand positioning based on defined vision, mission and values of the company relying on the results of the primary and secondary research.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta