Martin Konečný

Master's thesis

The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti

Význam značky na B2B trzích: Případová studie Hilti
Abstract:
Značka je spojována především s B2C trhem a prostředím. Člověka jako první většinou napadne taková značka, jelikož vidíme marketingové a reklamní aktivity pro tyto značky každý den. Ale v B2B prostředí jsou značky pro společnosti neméně důležité. Hlavní cíl mé práce je zjistit, jak vnímají značku a její význam na B2B trhu manažeři čistě B2B společnosti. Teoretická část mé práce v první kapitole charakterizuje …more
Abstract:
The brand is mostly associated with business-to-customer markets and environment. People would first think of such a brand, because we see marketing and advertising of those brands every day. But business-to-business brands are for companies also very important. The overall goal of my thesis would be to find out how the managers of a pure B2B company perceive the importance of brand in the B2B environment …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38003