Martin Konečný

Master's thesis

The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti

Význam značky na B2B trzích: Případová studie Hilti
Anotácia:
Značka je spojována především s B2C trhem a prostředím. Člověka jako první většinou napadne taková značka, jelikož vidíme marketingové a reklamní aktivity pro tyto značky každý den. Ale v B2B prostředí jsou značky pro společnosti neméně důležité. Hlavní cíl mé práce je zjistit, jak vnímají značku a její význam na B2B trhu manažeři čistě B2B společnosti. Teoretická část mé práce v první kapitole charakterizuje …viac
Abstract:
The brand is mostly associated with business-to-customer markets and environment. People would first think of such a brand, because we see marketing and advertising of those brands every day. But business-to-business brands are for companies also very important. The overall goal of my thesis would be to find out how the managers of a pure B2B company perceive the importance of brand in the B2B environment …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38003

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management