Změny v přístupu cestovních agentur k nabídce produktů cestovního ruchu v době pandemie – Michal Urbanský
Michal Urbanský
Bakalářská práce
Změny v přístupu cestovních agentur k nabídce produktů cestovního ruchu v době pandemie
Changes in the Approach of Travel Agencies to the Offer of Tourism Products During a Pandemic
Anotace:
Cílem BP bude analýza a komparace změn v chování cestovních agentur, ke kterým musely přistoupit v důsledku pandemie Covid-19.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.