Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky – Tereza Valentová
Tereza Valentová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Analysis of competition and on-line communication channels in sector Business Intelligence and Data Analysis.
Abstract:
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem …moreAbstract:
The aim of the present bachelor's thesis is to do a competitive analysis, which lays emphasis on the analysis of on-line communication channels, to determine conditions of entry in the Big Data Market in the sector Business Intelligence and data analytics. The theoretical part deals with B2B research, Porter's model and marketing mix. Atributes of marketing mix are put in the context with use for competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40625
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Pavel Jašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem
Filip Klasna