Tomáš Pelikán

Bakalářská práce

Communication strategies for selling wine on–line

Komunikační strategie prodeje vín on-line
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie prodeje vín on–line“ pojednává o vzniku inter-netu a jeho možném využití při prodeji. Nejdříve popisuje jeho historii a vývoj od počátku a dále navazuje informacemi o vzniku celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítích a jejich využití pro propagaci v oblasti vinařství a pro prodej vín. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování návrhu strategie komunikace …více
Abstract:
The bachelor's thesis "Communication strategies for selling wine on–line" deals with the emergence of the Internet. It describes its history and development from the beginning and after sending information about the emergence of the most common social networks and their use in the field of viticulture and wine sales. The main goal of the bachelor's thesis will be to develop a suggestion for a communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství