Bc. Barbara Slapničková

Bachelor's thesis

Podpora prodeje na internetu

Sales promotion on the Internet
Abstract:
Tématem bakalářské práce je podpora prodeje na internetu. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, ve kterých je podpora prodeje představena od minulosti po současnost, kdy v té současné podpoře prodeje je hlavním tématem internet. Cílem práce by měla být studie týkající se vlivu marketingu a internetového prodeje na zákazníka. Praktická část práce je založena na vlastním výzkumu, který byl proveden pomocí …more
Abstract:
The theme of the thesis is to promote sales on the Internet. The work is divided into four chapters in which the sales promotion launched from the past to the present, when the current promotion is the main theme of the Internet. The aim of the work should be a study on the impact of Internet marketing and sales per customer. The practical part is based on my own research, which was conducted through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication