Václav Krejcar
Bachelor's thesis
Marketing fotbalového klubu FC Hradec Králové
Marketing of football club FC Hradec Králové
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii fotbalového klubu FC HK a o možnostech jejího zlepšení. Nejprve se zabývá teoretickými základy spojenými s marketingem sportu, mezi které patří například SWOT analýza či Porterův model pěti sil. Praktická část práce vychází z výzkumného šetření. Autor mimo jiné aplikuje výsledky výzkumu na teoretickou část práce, z čehož vyplývají následná doporučení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the football club “FC HK” and the possibilities of its improvement. Firstly, it discusses the theoretical basics connected with sports marketing, such as SWOT analysis or Porter’s five forces model. The practical part proceeds from an executed research. The author applies the results of the research to the theoretical part of the thesis. From …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13281
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2022
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJCAR, Václav. \textit{Marketing fotbalového klubu FC Hradec Králové}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/22gxfy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Valeriia Agalakova -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing FC Vysočina Jihlava
Tomáš Lát -
Komparace marketingu a managementu fotbalových klubů FC ELSEREMO Brumov a FC TVD Slavičín
Tomáš Kolouch -
Management a marketing FC Baník Ostrava
Radim Blažek -
Management a marketing FC Vysočina Jihlava
Lukáš Michal -
Strategická analýza FC Slovan Havlíčkův Brod
Martin Pavlík -
Proměny struktur a politiky KSČ na Hradecku (město Hradec Králové a okres Hradec Králové) v období nastupující normalizace (1969-1971)
Martin PROKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022