Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students – Bc. Sabina Sedláková
Bc. Sabina Sedláková
Diplomová práce
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím platformy YouTube.com jako nástroje pro autonomní učení u studentů středních škol. Součástí diplomové práce je výzkum, jehož cílem bylo zmapovat, jak studenti na dvou typech brněnských středních škol využívají platformu YouTube v anglickém jazyce, a zjistit, zda mezi studenty na daných školách existují rozdíly ve využívání platformy. Data pro výzkum byla získána …víceAbstract:
This diploma thesis explores the use of the platform YouTube.com for the purposes of autonomous learning among secondary school students. The thesis includes research aimed at mapping how students at two types of Brno secondary schools use and perceive the platform. The second aim of the research sought to establish differences between the students of the two schools. The data for the research were …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z7pzt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Kurdská otázka v kontextu ideologického soupeření ve válce v Sýrii
Anas Hamami -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková