Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod – Bc. Stanislava PLODÍKOVÁ
Bc. Stanislava PLODÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod
Tourism product in tourism infocentre in Havlíčkův Brod
Abstract:
V práci byla zjišťována nabídka a poptávka po produktech Městského informačního centra v Havlíčkově Brodě. Poptávka byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, na jehož základě byly zjištěny postrádané produkty v nabídce informačního centra. Výstupem práce je návrh naučné stezky po kulturně-historických památkách v Havlíčkově Brodě s názvem Po stopách významných osobností v Havlíčkově Brodě …moreAbstract:
In this work was found out offer and demand for products of information centre in Havlíčkův Brod. Demand of services of Havlíčkův Brod´s information centre was found out by questionnaire´s investigation. The output of this work is the instructive path intent on archaeological finds in Havlíčkův Brod called After foots significant personality in Havlíčkův Brod.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2007
Accessible from:: 1. 10. 2007
Identifier:
7870
Thesis defence
- Date of defence: 17. 10. 2007
- Supervisor: Ing. arch. Martin Jirovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLODÍKOVÁ, Stanislava. \textit{Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/22lia6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLODÍKOVÁ, Stanislava. Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 10. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 10. 2007 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Turistický potenciál regionu Uherský Brod
Andrea Hamšíková -
Přínosy značení Vysočina regionální produkt
Ivana Raková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Produkt cestovního ruchu v destinaci – Kraj Vysočina všemi smysly
Kristýna Minxová -
Návrh destinačního produktu pro Kraj Vysočina
Daniela Medová -
Produkt cestovního ruchu ve vybrané destinaci - Vysočina
Veronika Kubalová -
Církevní turistika - tvorba produktu cestovního ruchu v Kraji Vysočina
Lucie Matějíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights