Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích – Bc. Kateřina Macháňová
Bc. Kateřina Macháňová
Master's thesis
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
The Implementation of On-line Marketing Tools into Tourism Management in Hranice
Abstract:
Diplomová práce pojednává o fungování cestovního ruchu v Hranicích a jeho aktuální situaci. Práce se zabývá marketingovou komunikací v on-line prostředí a jeho vlivu na cestování. Cílem bylo zpracování projektu pro zavedení on-line propagace do běžných činností cestovního ruchu ve městě. Teoretická část práce pojednává o základních poznatcích o cestovním ruchu, marketingové komunikaci a on-line nástrojích …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the functioning of tourism in Hranice and its current situation. The thesis looks into marketing communication in the online environment and its impact on travelling. The aim was to develop a project for the introduction of online promotion into the current activities of tourism in the town. The theoretical part deals with basic knowledge about tourism, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHÁŇOVÁ, Kateřina. \textit{Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/22oish/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Macháňová, Kateřina. Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ