Využití klasických a inovativních výukových metod ve výuce odborných předmětů na středních školách – Bc. Lenka Doležalová
Bc. Lenka Doležalová
Master's thesis
Využití klasických a inovativních výukových metod ve výuce odborných předmětů na středních školách
Utilization of Traditional and Innovative Teaching Methods in Teaching of Vocational Subjects in Secondary Schools
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice použití klasických a inovativních výukových metod odborných předmětů na středních školách obchodu a služeb. V teoretické části práce jsou charakterizovány klasické a inovativní výukové metody, uvedeny jejich výhody a nevýhody a kritéria k volbě výukových metod. Praktická část diplomové práce je zaměřena na výzkum učitelů a žáků, na téma výukových metod. Zabývá …viacAbstract:
The thesis discusses the problems of using traditional and innovative methods of teaching vocational subjects in secondary schools of commerce and services. In the theoretical part, classical and innovative teaching methods are characterized, their advantages and disadvantages and the criteria for selecting teaching methods are mentioned. The practical part is focused on the research of teachers and …viacKľúčové slová
Výukové metody diskusní metoda skupinová výuka inscenační metoda brainstorming problémová metoda učitel žák střední škola vyučovací proces aktivizace samostatnost tvořivost.Teaching methods discussion method group lessons staging method problem method teacher student secondary school teaching process activation independence kreativity.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p5v0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Lenka. \textit{Využití klasických a inovativních výukových metod ve výuce odborných předmětů na středních školách}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/22q0li/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce
Jana HAVELKOVÁ -
Filmové divadlo intimity. Metoda Live Cinema v inscenacích Katie Mitchell
Matěj Nytra -
Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom
Aleksandra Stojanovik -
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková