Rebranding and Marketing Communication – Kseniia Pidgorna
Kseniia Pidgorna
Diplomová práce
Rebranding and Marketing Communication
Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Cílem tohoto příspěvku je podat doporučení manažerovi značky, marketingovým manažerům a osobám s rozhodovací pravomocí, které plánují projít procesem rebrandingu s cílem zlepšit podnikání. Tato práce je napsána s cílem poskytnout základ pro společnosti, které se snažily o rebranding a selhaly, a pro zákazníky, kteří se obávají důvěřovat společnostem, které dokonce dosáhly úspěchu. Hlavním cílem je …víceAbstract:
This paper aims to give recommendations to brand manager, marketing managers and decision makers which are planning to go through a rebranding process in order to improve business. This thesis is written with a purpose to provide a foundation for companies that tried to make a rebranding and got failed, and for customers who fear to trust companies that even have achieved success. The main objectives …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dpdez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIDGORNA, Kseniia. \textit{Rebranding and Marketing Communication} [online]. Praha, 2019 [cit. 2023-03-31]. Dostupné z: https://theses.cz/id/22rr3u/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
The place of Latin America in the strategy of improving the French trade balance: the specific case of Chile
Marine Banfo -
Rebranding divadla BuranTeatr
Klaudia Klembarová -
Project management within the rebranding of AUTOKLÍČE.CZ
Dominik Zavřel -
Rebranding české značky - BOTAS
Vasyl Orsag -
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková