Petra Kmínková
Bachelor's thesis
Vliv vlogerů na budování značky
The Influence of Vloggers on Brandbuilding
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace …moreAbstract:
This Bachelor Thesis examines the impact of vloggers on brand building. It focuses primarily on the activities of beauty vloggers. The aim of the thesis is to analyze the degree of influence on a target group of beauty vloggers. The thesis should help cosmetic brands to decide whether and how to engage beauty vloggers in their marketing communication. The thesis abounds with the term "target group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kmínková, Petra. Vliv vlogerů na budování značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Hana Dupalová -
Budování značky David Kozák
David Kozák -
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Filip Janás -
Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci
Maryna Zaruba -
Vliv vlogerů na budování značky
Tereza Rychetská -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl