Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci – Maryna Zaruba
Maryna Zaruba
Bakalářská práce
Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci
Employer Branding and its value for job applicants
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na definování procesu budování značky zaměstnavatele a hodnocení významnosti emploer brandu při hledaní práce. Teoretická část se zabývá zkoumáním aktuálního trendu v řízení lidských zdrojů, employer brandingem, definováním základních pojmů tykajících se značky zaměstnavatele na základě zahraniční i odborné literatury a vědeckých článků. Cílem praktické časti je identifikace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on studying employer branding and evaluating the significance of the company’s employer brand during job seeking . The theoretical part deals with a modern trend in human resource management, employer branding based of scientific literature and academic articles. The aim of the practical part is identification of the main factors influencing the employer selection of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Gabriela Říhová
- Oponent: Marcela Palíšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová